събота, 21 април 2012 г.

Chattanooga Kidz Expo задава въпроси на Виктория

На възраст, когато повечето хора най-голяма загриженост е да се намери време между присъстващите страни и учи за изпити, Виктория Джъстис има три кариери.

Джъстис, на 19 години, започва да действа професионално на 11 години, като допълнително на "Момичетата Гилмор", последван от роли в няколко детски телевизионен сериал, включително "Zoey 101" и "iCarly." Сега, тя е звездата на тийн сериал на Nickelodeon "Victorious ", която е в третия си сезон.

На 31 март избухна серията "iCarly" три години жилка, като спечели Предпочитани категория ТВ шоу по избор Награди през 2012 г. деца.

Завършен вокалист, Джъстис ще удари път това лято за първото си турне и се работи по първия си солов албум. Тя също така ще направи дебюта си на големия екран на окт. 26, като водеща роля в комедията "Fun Size."

Събота, феновете ще могат да имат своя снимка, направена с Виктория и да я попитате за най-належащите въпроси, по време на появата си като почетен гост на време на учредителната пъти Free Press Kidz Експо в Чатануга конвенция център.

Тя наскоро говорих с Таймс "свободната преса за нея входа в шоу бизнеса, да пише песни за новия си албум, а налягането е модел за подражание.

Въпрос: В кой момент ще ви кажа, за първи път се чувствах успешно? Кога смятате, че сте "го прави"?
Отговор: Определено бях първият открит от [производител телевизия] Дан Шнайдер, когато бях на 12 години. Това беше, когато бях представен за първи път в семейство Nickelodeon. Възпроизвеждане на Лола на "Zoey 101" вероятно е най-голямата ми въведение към тази аудитория и ми даде чудесна възможност.
Въпрос: Вие се работи по първия си солов албум и да си първи игрален филм идва през октомври. Ли да се чувствам, като кариерата си е изместен в по-висока предавка?
Отговор:  Определено. Аз съм се дава невероятни възможности, но в същото време, аз мисля, че е защото съм работил толкова трудно за толкова много години. [Смее се] Мисля, че много хора виждат какво правя ... и всичко изглежда толкова забавно и обаятелен и лесно, но в действителност, аз работя супер трудно. Например, миналата година, от 1 януари до 21 декември, само шест дни.
Това отнема много на фокус, и аз трябва да жертват много, но в края на деня, си струва за мен. Родителите ми, използвани да се каже, че "Късметът е, когато препаратът отговаря възможност." Чувствам се сякаш съм се подготвя за това за известно време сега.
Въпрос:  Растейки, това е вашата мечта да бъда певица или актриса? Или нещо друго?
Отговор:  Много ми хареса и двете. Въпреки че моята актьорска кариера е нещо, което ме накара да подскоча започна и беше нещо, че скочи от първата, музика винаги е била голяма моя страст. Това е от мечта се сбъдне, че на моето шоу "Победоносец" "Аз съм в състояние да стане актриса и играе комедия ... но също така има музика.
Въпрос: Следващ Февруари, вие сте завъртане на 20 години. Ли, че нещо сте били мисля за напоследък? Мислите ли, че ще има криза вече не е тийнейджър?
Отговор: [смее се] Не, мисля, че просто ще бъде друг рожден ден, знаете ли? Мисля, че 20 ще бъде една вълнуваща година - нови приключения, нови предизвикателства, нови преживявания. Аз заминавам зад тийнейджърските си години и се движат в друга глава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар