събота, 9 юни 2012 г.

Промо снимки от 3 сезон на Victorious + интервю

/натиснете снимката/
19-годишната актриса започва за записване на Victorious саундтрака 2,0, главната роля в режисьорския дебют на Gossip Girl създател Джош Шварц, забавно размер, и качването на национално турне. Новият саундтрак от втори сезон на Victorious "ще бъде на разположение на 5 юни, и Teen Vogue си партнира с Виктория, за да отброява дните! Ние стартира четвъртия ден на петдневна кампания за обратно броене до премиерата на изображенията от саундтрака опаковки и разкриване на четвъртия брой в lockercountdown . Уверете се, че да се съберат всички пет числа, така че можете да отвориш шкафа, на 4 юни, за да разкрие изненада!
Какво можем да очакваме от Victorious саундтрак 2,0? Имате ли любима песен?
"Аз действително съм написала песен от албума. Тя се нарича "Make it in America", и сега е на разположение на качи. Това беше много вълнуващо за мен, той заема специално място в сърцето ми. "Не Забрави за мен" е една преживелица осемдесетте години песен, която правим, за да отдадат почит към The Breakfast Club. Определено е музика, се чувствам като всички могат да се насладят. "
Каква музика слушате в момента?
"Мисля, че Gotye е наистина страхотно. Всеки обича тази песен "Някой, който бях свикнал да знам", това е страхотна песен. Има група, наречена полумрак, което е страхотно. "
Вие сте главната роля в режисьорския дебют на филм, Джош Шварц, забавно Размер Може ли да ни кажете за парцела и вашата роля?
"Филмът се проведе на Хелоуин, и следва моя характер чрез хода на една нощ. Аз съм принуден от майка ми, за да вземе по-малкия ми гледане на деца брат, когато действително искате да отидете на парти на това сладко старши човек. Аз свърших като него, трик или лечение, и аз в крайна сметка го загубих. Побърквам се, както всяка сестра, и тя ми се опитва да му се върне, преди майка ми да се прибере вкъщи. Филмът има супер-талантливи гласове: Chelsea Handler играе майка ми, Джони Ноксвил играе комичен характер злодей, и Томас Ман от Project X и Джейн Леви от Suburgatory също така звезда. Тя излиза през октомври! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар