сряда, 16 май 2012 г.

Интервю от EXTRA




Звездата на "Nickelodeon" , Виктория Джъстис покани  "Екстра" да се присъединят към нея на снимачната площадка за новия си музикален клип "Make it in Ameirca" да  поговорят за дъщерята на комика на Челси Хендлър в новия си игрален филм, "Fun Size." 19-годишната звезда на "Victorious" се говори от вълнението си за филма, който дебютира на 26 октомври. "Аз съм супер развълнувана. Джош Шварц, който е създал "Gossip Girl", "The OC", и "Чък" е режисура. Това е първият му голям филм, и това е първият ми път е водеща дама. Когато казвам на хората, че Челси Хендлър играе майка ми хора са като "Уау, това е лудост!" Когато попита за балансирания зает живот, Джъстис казва пред домакин Бен Лион, че не е било лесно. "Аз дори не съм имала време да си взема лиценз все още. Така че е неудобно! " Сингъла на Виктория "Make it in Amerca" е на разположение да се качи вторник, 15 май.

Няма коментари:

Публикуване на коментар