четвъртък, 26 април 2012 г.

Фотосесия за списание "NYLON"

Ами...Преди време бях публикувала 3 снимки от новата фотосесия на Виктория,но тогава още беше неизвестна..Е,вече излезе цялата и е наистина страхотна ! В album.bg бях направила папка с тези 3 снимки,но тогава още не знаех за какво е тази фотосесия,и написах "New Photoshoot" , затова направих нов албум със същите снимки и новите,но оставих стария..Както и да е,какво съм почнала да се обяснявам ;ддд Нека мина на темата...С участието на Виктория в Nickelodeon може да бъде трамплин за голяма кариера. (Виж: Miranda Cosgrove на Нина Добрев iCarly Degrassi на Мишел Tractenberg Приключенията на Пийт и Пит, или дори Райън Гослинг  в "За това ли се страхуваш от тъмното" 
Но Виктория Джъстис е наясно, на упорита работа и интелигентен избор, тя ще трябва да направи така, че да се движат на територията между. "Осъзнавам, на Nickelodeon, точно сега, аз ще трябва да докажа себе си", казва 18-годишната. "Аз съм в около три сцени от филм [Сънданс] [За първи път, с участието на Britt Робъртсън и Дилън О'Брайън]," казва тя за последния си проект. "Наистина съм горда от тях, и аз ще взема да се покажа в някакъв диапазон, но филмът не е много на раменете ми."
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар